|
Blake Lively (Serena van der Woodsen)
|
|
08-01-2009, 14:03
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
13-01-2009, 14:57
Bericht: #2
|
|||
|
|||
![]() Blake Lively was eergisteren aanwezig bij de Golden Globes 2009 in een prachtige blauwe strapless jurk van Nina Ricci. De Golden Globes zijn na de Oscars de belangrijkste prijzen voor de film- en televisieserie business en Blake was aanwezig om één van de awards uit te reiken. |
|||
|
06-05-2009, 17:59
Bericht: #3
|
|||
|
|||
Blake Lively zorgt dat ze alleen maar mensen om zich heen heeft die ze helemaal vertrout. Op die manier wil ze voorkomen dat ze net als Britney Spears doordraait.De actrice vertelt dat ze haar uiterste best te doen om niet hetzelfde te eindigen als de popprinses. "Ik probeer zoveel mogelijk slechte invloeden van het vak te vermijden," vertelt ze. "Zo veel jonge acteurs maken fouten en doen dat voor het oog van de camera's. Ik bedoel, Britney ging uit met een paparazzo! Als ze niet Britney zou zijn geweest, zou hij dan ook bij haar zijn geweest? Dat is waarom het belangrijk is om me met die mensen te omringen die ik vertrouw." De Gossip Girl-ster vindt zichzelf ondanks de roem trouwens heel erg gewoon gebleven. "Ik ben nog steeds behoorlijk normaal. Ik zie mezelf niet als een beroemdheid. Ik hou van koken, ik ben een soort van Nigella Lawson. Ik hang niet in nachtclubs, maar ik vind het wel leuk om naar hippe restaurantjes te gaan. Maar lezen in een café is meer mijn stijl". |
|||
|
16-06-2009, 15:02
Bericht: #4
|
|||
|
|||
![]() Blake droeg gister deze knalroze jurk naar de 2009 CFDA Fashion Awards. Ik vind dat ze vaak echt mooie kleding draagt
|
|||
|
03-07-2009, 19:29
Bericht: #5
|
|||
|
|||
Blake Lively geeft toe dat de interesse van de roddelbladen in de castleden van de serie heeft geholpen om Gossip Girl in de lucht te houden.De actrice zegt dat ze het belang van de media bij het promoten van de serie begrijpt. "Onze serie voedt zich met geruchten en roddels," legt ze uit. "Het is jammer daar het slachtoffer van te zijn, maar onze kijkcijfers waren in het eerste seizoen niet denderend, dus het feit dat wij in de roddelbladen verschijnen draagt eraan bij dat iedereen over de serie blijft praten." Ook zegt ze te begrijpen waarom de pers voortdurend vergelijkingen maakt tussen haar relatie in de serie en die in haar privé-leven met Penn Badgley, die Dan Humphrey speelt. "Het is logisch... omdat de personages in onze serie nogal beroemd zijn in hun eigen wereld. Mensen volgen hen met cameratelefoons en leggen hun leven vast en bedenken valse geruchten over hen." |
|||
|
|
| Lijst met mogelijk verwante discussies | |||||
| Discussie | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
| Kelly Rutherford (Lily van der Woodsen) | JustMeLizz | 2 | 591 |
04-01-2009 17:58 Laatste bericht: JustMeLizz |
|
| Blake wekt jaloezie van Lindsay Lohan? | JustMeLizz | 1 | 420 |
05-08-2008 11:48 Laatste bericht: JustMeLizz |
|
| Echte gossip van de GG set: Penn & Blake | JustMeLizz | 1 | 374 |